Åsikter

I det förra inlägget skrev jag om  partierna, vad de dem står för o.s.v. Jag tycker det verkar ganska svårt att bestämma vilket parti man vill rösta på, eftersom nästan alla partier tycker likadant om mycket saker. De flesta står för mer jobb, bättre skola och sjukvård och att alla ska må bra. Det känns som det inte spelar någon roll på vilket parti man röstar på för dem vill ju samma saker. Men det är bra att det finns ganska många partier, så man har några att välja mellan när man ska rösta. Jag har i alla fall en aning om vilka partier jag skulle kunna rösta på, antigen något parti som vill förbättra skolan, dem tänker ju på ungdomarnas framtid och vill att vi ska få jobb och sådant. Det är bra. Eller något parti som tänker på miljön och klimatet.För det är väldigt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0