Utvärdering

 

Erfarenheter jag gjort (i arbetet med projektet) som varit värdefulla:

Jag har läst mycket i tidningar hemma och varit insatt i politiken. Även om jag inte har varit på stan eller intervjuat så tycker jag att allt jag gjort är värdefullt.

 

Kunskaper jag lärt mig som jag värdesätter mycket:

Jag har lärt mig väldigt mycket. Innan vi började med att blogga så visste jag nästan ingenting om valet och jag brydde mig inte heller. Men jag har insett att det är bra att veta om valet och politiken, för om några år får vi också vara med och rösta, då kan det vara bara att veta vad de olika partierna står för och hur det går till med valet. Jag har i alla fall lärt mig om hur det går till när man röstar, alla partier, vad riksdagen och regeringen gör och hur det går till i andra länder med valet. Nu tycker jag faktiskt att det är ganska intressant med politik.


Kompetenser jag utvecklat genom projektet:

Jag har blivit mer självständig och tagit mer ansvar. Eftersom det inte alltid har varit en lärare i klassrummet har man fått tagit reda på mycket saker själv. I stort sett så har jag jobbat hela tiden i skolan och inte suttit och spelat spel o.s.v. Men ibland så hade jag ganska svårt att koncentrera mig. Jag försökte jobba ändå.


Detta är jag mest nöjd med i det här projektet:

Jag är nöjd med att jag har tagit detta på stort allvar och över mina inlägg i bloggen.


Detta känner jag att jag behöver utveckla till nästa gång:

Skriva längre inlägg och mer åsikter.


Nästa gång behöver jag mer eller mindre stöd i form av:

Jag tycker vi ska få bättre information från lärarna om hur projektet ska gå till och att inte alla lärare ska säga olika saker. Då blir man bara förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0